Info om nettbutikken



Velkommen innom til bloggbutikken "rett og vrang"! Kanskje du finner noe du liker her?


Nyhet! Muligheten til å kjøpe oppskrifter til sokker m.m. er lagt inn i denne butikkbloggen fra august 2011! Klikk på lenke-knappen og følg instruksjonene. Oppskriften kan så lastes ned etter at betalingen er gjennomført. KJEKT!

Flere produkter vil komme i bloggbutikken. Utover det henvises det til Epla. Så sant det er mulig, bruker jeg nå PayHip/PayPal til oppskriftene, men kan godt gjøre andre avtaler om det er ønskelig. Du trenger ikke å ha egen PayPal konto for å handle, men det skal gå fram av instruksjonene. Velkommen igjen til et besøk!

Hilsen Synnøve

mandag 3. juni 2013

Knitting pattern/ strikkemønster/ Bamseserien


For et par/ tre år siden fikk jeg tilbakemelding om at denne lua er en klassiker! Hvorfor det? Første lue blei strikka i 1992 på en nyinnkjøpt elektronisk strikkemaskin. Det blei noen endringer undervegs, men i løpet av høsten, var lua klar for salg til butikkene. Jeg har ikke tall på alle solgte luer i løpet av alle disse årene! Vi var flere som strikka også - i noen år.

På det meste hadde jeg 30 fargevarianter og 3 størrelser (!!!). Etter et par år blei dette redusert betraktelig - umulig å gjennomføre et så stort lager på sikt!


Ønsket om flere produkter kom, og jeg strikka gensere, bukser, skjerf og votter.

Nå spørs det, skal jeg gå videre med dette og lage oppskrift? Jeg selger ikke til butikker nå - kun på markeder.

Historiene er mange og trivelige - mange telefoner og samtaler om at DEN hadde jeg som liten! "Husker du det"?

Kom gjerne med tilbakemeldinger!

Fantastiske minner om et produkt jeg kommer til å legge ned!
Synnøve

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails