Info om nettbutikken



Velkommen innom til bloggbutikken "rett og vrang"! Kanskje du finner noe du liker her?


Nyhet! Muligheten til å kjøpe oppskrifter til sokker m.m. er lagt inn i denne butikkbloggen fra august 2011! Klikk på lenke-knappen og følg instruksjonene. Oppskriften kan så lastes ned etter at betalingen er gjennomført. KJEKT!

Flere produkter vil komme i bloggbutikken. Utover det henvises det til Epla. Så sant det er mulig, bruker jeg nå PayHip/PayPal til oppskriftene, men kan godt gjøre andre avtaler om det er ønskelig. Du trenger ikke å ha egen PayPal konto for å handle, men det skal gå fram av instruksjonene. Velkommen igjen til et besøk!

Hilsen Synnøve

søndag 21. august 2011

Gryteklutoppskrift som kan lastes ned...


etter at betaling er gjennomført. Hvis ikke det skjer, så gi meg beskjed!

Hilsen Synnøve



2 kommentarer:

Hannah Martinsen sa...

hejsa..
Jeg kunne rigtig godt tænke mig den her opskrift, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg køber den ?
Mvh Hannah

Hannah Martinsen sa...

Hejsa..
Jeg vil meget gerne købe den her opskrift, men jeg kan ikke finde ud af om det lige er muligt.
Mvh Hannah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails